Az etikusan tervezett adatstratégiával mindenki jól jár

Az etikusan tervezett adatstratégiával mindenki jól jár

A jobb szolgáltatások és a még teljesebb élmények megtervezéséhez az ügyfélmegértés magasabb szintjére van szükség, ebben pedig az adatoknak és az automatizációnak jelentős szerepe van. Tóth Tímea Mónikát, a Mito Next – adatvezérelt marketingért és automatizációért felelős üzletágának üzleti tanácsadóját kérdeztük.
Ha enni akarsz, akkor meg kell tanulnod online ételt rendelni – interjú Csertán Ákossal

Ha enni akarsz, akkor meg kell tanulnod online ételt rendelni – interjú Csertán Ákossal

A nagyobb felhasználói befogadás érdekében még nagyobb empátiával kell megtervezni a támogató szolgáltatásokat.
A vásárlók döntései gyakran irracionálisak – interjú Káli Györggyel

A vásárlók döntései gyakran irracionálisak – interjú Káli Györggyel

Az ügyfelek mindig tudnak meglepetéseket okozni, ezért szóba kell velük állni, az egész szervezetben kultúraváltás szükséges.
Ha enni akarsz, akkor meg kell tanulnod online ételt rendelni – interjú Csertán Ákossal

Ha enni akarsz, akkor meg kell tanulnod online ételt rendelni – interjú Csertán Ákossal

A nagyobb felhasználói befogadás érdekében még nagyobb empátiával kell megtervezni a támogató szolgáltatásokat.
Akik a vírus szorításában elérik a digitálisan kevésbé érett ügyfeleiket, most maradandó innovációt hoznak létre

Akik a vírus szorításában elérik a digitálisan kevésbé érett ügyfeleiket, most maradandó innovációt hoznak létre

Kádár Anna (Experience Designer - Works.) cikke.
2/6